19th Ave New York, NY 95822, USA
Smarta callcenter för maximal effektivitet.
+46 Callcenter möter din verksamhets alla behov.
Callcenter i världsklass

Öka tempot och ge förutsättning för högre försäljningssiffrorna med +46 Callcenter. Vårt callcenter är en sammansättning av tjänster och produkter för att ni ska ha en sömlös jobbstruktur för både inkommande och utgående samtal. +46 Callcenter kan kombineras med en mängd tjänster så att ni får den lösning som underlättar era arbetsdagar.

  • Växel för hela företaget med en uppsjö av funktioner
  • Mobila och fasta nummerserier
  • Softphone (samtal i datorn)
  • Dialersystem för automatisk uppringning
  • SLA-nivåer och KPI-alarm
  • Realtidsuppdaterade rapporter
  • Wallboard och callboard för kontorsdisplay
Koppla in headsetet – ring med Softphone
27 (Demo)
Allt via datorn

Logga in och logga ut ur företagets svarsgrupper och ha kontinuerlig översikt över dina kollegors samtals- och närvarostatus.

One click-recording

Spela in alla samtal automatiskt eller valbara sekvenser, till exempel när du eller en kollega ska teckna ett avtal eller göra en muntlig bekräftelse.

Fungerar världen över

Har ni ett callcenter på Marbella, Malta eller någon annan solig plats? Med softphone påkopplat ringer ni som precis som hemma i Sverige.

Full kontroll över verksamheten
Wallboard och callboard höjer motivationen

Med tilläggstjänsterna Wallboard och Callboard får du upp statistik i realtid som kan displayas på storbild.

Wallboard visar övergripande statistik om hur många inkommande och utgående samtal som har genomförts under en angiven period samt kötider och samtalstider.

Callboard visar vilka användare som är tillgängliga för samtal och vilka som sitter i ett aktivt samtal. Callboarden har även en uppskattad topplista för dagen som rekommenderas högt hos +46 callcenter-kunder.

Statistik i realtid och schemalagda rapporter

Koppla på rapporter till ditt callcenter och förbered morgon-, vecko- och månadsmötena med målande och tydlig information om prestationen för allt som är kopplat till telefonin.

För utgående samtal i form av försäljning och leads gathering kanske ni vill visa tempot i form av antal utgående samtal, samtalstid och vilken hit rate man har på lyckade samtal.

För inkommande samtal är det ofta viktigast att se snittkö, samtalsfördelning mellan agenterna och tid i samtal per dag.

Vill ni ha ett effektivt callcenter?